NOG NET WAT MEER

Privacy Statement Connect & Meer

Versie 1.0 – 2025

Connect & Meer B.V., full-service HR-dienstverlener, hecht grote waarde aan een zorgvuldige en veilige verwerking van persoonsgegevens. Om u op adequate wijze van dienst te kunnen zijn en onze werkzaamheden zo efficiënt mogelijk te organiseren, verwerken wij persoonsgegevens in overeenstemming met de geldende wet- en regelgeving. U mag erop vertrouwen dat uw gegevens bij Connect & Meer B.V. veilig zijn en dat wij hiermee op een verantwoordelijke en zorgvuldige wijze omgaan.

 

Doel van dit Privacy Statement

Dit Privacy Statement biedt inzicht in hoe Connect & Meer B.V. omgaat met uw persoonsgegevens. U vindt hier:

    • Welke persoonsgegevens wij van u verwerken;

    • Voor welke doeleinden deze gegevens worden verwerkt;

    • Wie toegang heeft tot uw gegevens;

    • Hoe wij gegevens bewaren;

    • Aan wie wij gegevens verstrekken;

    • Welke rechten u heeft en hoe u hierop invloed kunt uitoefenen.

 

Wat zijn persoonsgegevens?

Persoonsgegevens zijn gegevens die herleidbaar zijn tot een natuurlijke persoon, zoals uw naam, adres, geboortedatum, telefoonnummer, e-mailadres en biometrische gegevens. Dergelijke gegevens verkrijgen wij van u wanneer u bijvoorbeeld een formulier invult, ons een e-mail stuurt, telefonisch contact met ons heeft of onze websites en apps gebruikt. Technische gegevens, zoals een IP-adres of cookies, kunnen ook persoonsgegevens bevatten. Meer informatie hierover vindt u in onze Cookieverklaring.

Onder de term ‘verwerken’ vallen diverse handelingen met betrekking tot persoonsgegevens, zoals verzamelen, opslaan, raadplegen, gebruiken, verstrekken aan derden, verwijderen of vernietigen. Connect & Meer B.V. verwerkt persoonsgegevens uitsluitend wanneer hiervoor een wettelijke grondslag bestaat.

 

Toepasselijkheid van dit Privacy Statement

Dit Privacy Statement is van toepassing op alle persoonsgegevens die Connect & Meer B.V. geheel of gedeeltelijk geautomatiseerd verwerkt in het kader van haar dienstverlening.

 

Van wie verwerken wij persoonsgegevens?

Connect & Meer B.V. verwerkt persoonsgegevens van diverse relaties, waaronder:

    • Potentiële en huidige medewerkers, uitzendkrachten, gedetacheerden en ZZP’ers;

    • Klanten van Connect & Meer B.V.;

    • Contactpersonen van opdrachtgevers, leveranciers en zakelijke partners;

    • Bezoekers van onze websites.

 

Doeleinden van gegevensverwerking

Connect & Meer B.V. verwerkt persoonsgegevens voor specifieke doeleinden, en uitsluitend wanneer er een wettelijke grondslag is, zoals:

    • Toestemming van de betrokkene;

    • Uitvoering van een overeenkomst;

    • Naleving van een wettelijke verplichting;

    • Bescherming van vitale belangen;

    • Een gerechtvaardigd belang van Connect & Meer B.V. waarbij uw belangen niet zwaarder wegen.

 

Connect & Meer B.V. verwerkt gegevens onder andere om:

    • Werkrelaties aan te gaan, te onderhouden en hiervoor administraties zoals financieel, personeels- en salarisadministratie in te richten;

    • Geschiktheid en beschikbaarheid te beoordelen in het kader van bemiddeling en detachering;

    • Arbeidsovereenkomsten en andere overeenkomsten af te sluiten en uit te voeren;

    • U te informeren over onze diensten, vacatures of mogelijkheden die relevant voor u zijn;

    • Managementinformatie te genereren en interne audits en controleprocessen uit te voeren;

    • Toegang te bieden tot beveiligde webdiensten, portals en intraneten;

    • Te voldoen aan wet- en regelgeving, zoals identificatievereisten of belastingafdrachten;

    • Persoonlijke ontwikkeling te stimuleren door trainingen en loopbaanadviezen aan te bieden.

 

Daarnaast kunnen de gegevens worden gebruikt voor het verbeteren van onze dienstverlening of voor het oplossen van technische vraagstukken.

 

Welke gegevens verwerken wij?

De gegevens die Connect & Meer B.V. verwerkt, variëren afhankelijk van de aard van de relatie. Bij inschrijving kunnen wij onder meer de volgende gegevens verzamelen:

    • NAW-gegevens, e-mailadres en andere contactinformatie;

    • Geboortedatum, geslacht en nationaliteit;

    • Curriculum vitae, opleidingsgegevens en werkervaring;

    • Gegevens over beschikbaarheid en reisdocumenten.

 

Tijdens werkrelaties kunnen wij aanvullende gegevens verwerken, zoals:

    • BSN, ID-documenten en werkvergunningen;

    • Gegevens die verband houden met salaris- en verzuimregistratie.

 

Beveiliging en vertrouwelijkheid

Connect & Meer B.V. treft passende technische en organisatorische maatregelen om uw gegevens te beschermen tegen onrechtmatig gebruik of toegang. Voorbeelden hiervan zijn toegangscodes, firewalls, encryptie en beveiligde servers. Daarnaast zijn systemen zo ingericht dat slechts specifiek geautoriseerde medewerkers toegang hebben tot persoonsgegevens. Al onze medewerkers en externe dienstverleners zijn bovendien gebonden aan een geheimhoudingsverklaring.

 

Bewaartermijnen

Connect & Meer B.V. bewaart persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk is voor het doel waarvoor deze worden verzameld of verwerkt, en conform de wettelijke bewaartermijnen. De duur van de opslag varieert afhankelijk van de aard van de gegevens en het specifieke doel van verwerking.

 

Verstrekking van gegevens aan derden

Persoonsgegevens worden uitsluitend aan derden verstrekt wanneer:

    • Dit noodzakelijk is voor de uitvoering van een overeenkomst;

    • Wettelijk verplicht is;

    • U hiervoor expliciet toestemming heeft verleend;

    • Er sprake is van een gerechtvaardigd belang.

Connect & Meer B.V. verstrekt persoonsgegevens niet aan landen buiten de Europese Unie, tenzij er een modelovereenkomst is afgesloten of u hiervoor uitdrukkelijk toestemming heeft gegeven.

 

Uw rechten

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te wijzigen of te verwijderen. Daarnaast kunt u bezwaar maken tegen de verwerking van uw gegevens, uw toestemming intrekken of een verzoek tot gegevensoverdraagbaarheid indienen. Verzoeken kunnen worden gericht aan info@connectenmeer.nl, waarna wij binnen vier weken reageren.
Het is mogelijk dat wij niet in alle gevallen volledig aan uw verzoek kunnen voldoen. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling, heeft u het recht een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

 

Over dit Privacy Statement

Connect & Meer B.V. behoudt zich het recht voor om dit Privacy Statement te allen tijde te wijzigen. De meest actuele versie is altijd beschikbaar op onze website.

Heeft u vragen of opmerkingen over dit Privacy Statement? Neem dan contact met ons op via e-mail of per post. Onze contactgegevens vindt u op onze website.